Just another WordPress.com site

Laura

Aquí deixo a “miña pequena pegada”  a ligazón coa presentación. Son un pouco terca co tempo, doulle bastante importancia e a contrarreloxo non a levo moi ben. Perdoade.

O tempo, ese meu aliado, ou así me gustaría que fose, máis na sociedade que vivimos ou o buscamos nos mesmas e nos mesmos, porque habelo haino, ou pasa desapercibido. E no ámbito educativo, considero moi relevante a importancia que se lle debería de dar á utilidade do tempo no procesos educativos.

A actividade pareceume moi fresca, novidosa, entrañable (…) coincido con todas e Borja. Así como que é algo novo dentro do momento de traballo no que nos atopamos. No meu caso, coido que é a primeira aula que teño totalmente participativa (…) Moito que re-pensar.

A dinámica, dendo o proceso de elaboración, ata as presentación, fíxome pecorrer no tempo, outras etapas educativas, cuán interesante sería realizar obradoiros similares nas aulas, e pensando na nosa materia obradoiros de alfabetización mediática, nos centros educativos (…)

Estou convencida dos aspectos emocionais, para uns máis, para outros menos, que supuxo esta actividade.

Algo que considero moi importante e que para min “pega” coa dinámica vivida, versa así: “A escola que volve mandar a vida á vida privada, é unha escola privada de vida” Edgar Morin

Deica o venres!

Leave a Reply

