Just another WordPress.com site

Conglomerados mediáticos

Deixo aquí un vídeo acerca dos conglomerados mediáticos no que Ramón Reig nos informa sobre varias cuestións moi importantes que se veñen tratando nos últimos días. Pon de manifesto que a comunicación é o primeiro poder, que se trata dunha actividade económica e como tal, forma parte dos intereses do mercado.

Dá unas pinceladas sobre esta liña de investigación que pretende pór de manifesto como é esta engrenaxe para así poder desentrañala .

Tamén alude ó xeito en que, como nos explicou Patricia, a información se utiliza como censura (existe hiperinformación). Que dúbida cabe de que nos chegan cantidades inxentes de datos, pero para discernir o que realmente é importante requírense uns mecanismos de interpretación eficaces para analizar criticamente os contidos que recibimos e de quen os recibimos.

Ramón Reig tamén achega unha serie de saídas: educar ós xoves nos medios de comunicación para que non sexan manipulados nun futuro. Para iso é preciso que os profesores lles ensinen a intencionalidade que teñen as mensaxes (como el afirma, “de xeito plural, sen adoutrinar”). Só deste xeito se converterán en adultos que esixan información de máis calidade.

http://www.youtube.com/watch?v=UL0BUzso_2g

Noelia.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: